Τηλ. Παραγγελίες 2818101036
Τηλεφωνική παραγγελία

Χρυσόψαρο κίτρινο 10cm

Χρυσόψαρο κίτρινο 10cmΤο χρυσόψαρο είναι κοινωνικό ψάρι. Απολαμβάνει τη συντροφιά ψαριών που ανήκουν στο ίδιο είδος και επικοινωνεί μαζί τους. Αν ένα ..
Υπολείπονται 25€ για Δωρεάν μεταφορικά
7,00€
Αναμονή 5 εώς 10 ημέρες
Κωδικός Προϊόντος 20104529
345
    Χρυσόψαρο κίτρινο 10cm

    Το χρυσόψαρο είναι κοινωνικό ψάρι. Απολαμβάνει τη συντροφιά ψαριών που ανήκουν στο ίδιο είδος και επικοινωνεί μαζί τους. Αν ένα νέο χρυσόψαρο εισέλθει στο ενυδρείο, η αρχική περιέργεια για το νέο συγκάτοικο κρατά μόνο για λίγο και μετά θεωρείται πλέον μέλος της οικογένειας. Τα χρυσόψαρα δεν παρουσιάζουν επιθετική συμπεριφορά όταν ένα νέο είδος εισέλθει στο ενυδρείο.

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    Το κοινό χρυσόψαρο είναι ένα δημοφιλές κατοικίδιο σε ολόκληρο τον κόσμο, λόγω της ανθεκτικής φύσης του. Μπορεί να επιβιώσει σε εσωτερικά ενυδρεία όπως επίσης και σε εξωτερικές λιμνούλες. Μπορεί να αντέξει εναλλαγές στην ποιότητα του νερού και τη θερμοκρασία. Με την κατάλληλη φροντίδα, μπορεί να ζήσει μέχρι και 10 χρόνια!

    Οι συνιστώμενες θερμοκρασίες για τα χρυσόψαρα κυμαίνονται από 18°-22° C.
    Το ιδανικό είναι τα χρυσόψαρα να βρίσκονται σε ενυδρείο με 35L χώρο για κάθε ψάρι και με ένα πολύ καλό φίλτρο.
    Φυσικά όσο μεγαλύτερο το ενυδρείο, τόσο το καλύτερο.

    Τα χρυσόψαρα είναι περίεργα και δραστήρια και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα βαρεθούν χωρίς αντικείμενα στο ενυδρείο ή χωρίς άλλα ψάρια. Φροντίστε λοιπόν να έχετε μέσα στο ενυδρείο χαλίκια, διάφορα αξεσουάρ και φυτά – αληθινά ή ψεύτικα -. Το να πάρετε ακόμα ένα ψαράκι για συντροφιά είναι πολύ καλή ιδέα, αρκεί να βεβαιωθείτε ότι το κάθε ψάρι θα έχει επαρκή προσωπικό χώρο.

    Όταν πρόκειται να βάλετε χρυσόψαρα μέσα σε ένα καινούριο ενυδρείο, είναι σημαντικό να βάζετε το πολύ δύο κάθε φορά. Αυτό υποβοηθά ωφέλιμα βακτήρια να ευδοκιμήσουν. Αν βάλετε πολλά ψάρια ταυτόχρονα, τα βακτήρια αυτά δεν θα έχουν αρκετό χρόνο για να αναπτυχθούν με αποτέλεσμα τα ψάρια να εισπνέουν τα δικά τους απόβλητα και να πεθαίνουν.

    Τα κοινά χρυσόψαρα μπορούν να ζήσουν και σε εξωτερικές λιμνούλες, δεδομένου φυσικά ότι λαμβάνουν την ίδια φροντίδα. Πιθανόν το χειμώνα να γίνουν λίγο ληθαργικά και να μην τρώνε πολύ, λόγω της μείωσης του ρυθμού του μεταβολισμού τους.

    ΔΙΑΤΡΟΦΗ

    Για ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο, δίνετε στα χρυσόψαρα υψηλής ποιότητας τροφή σε νιφάδες οι οποίες επιπλέουν στην επιφάνεια και σβώλους οι οποίοι βυθίζονται – διαθέσιμα σε καταστήματα με είδη κατοικιδίων -. Όπως και τα περισσότερα ψάρια, το κοινό χρυσόψαρο δεν θα πει όχι όταν του προσφερθεί τροφή. Είναι λοιπόν σημαντικό να μην το ταίζουμε περισσότερο από ότι θα έπρεπε. Η συχνότητα δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις δύο φορές την ημέρα και η ποσότητα δεν θα πρέπει να ξεπερνά την ποσότητα που το χρυσόψαρο μπορεί να καταναλώσει μέσα σε 1 – 2 λεπτά. Αν δεν τραφεί για περίοδο μιας εβδομάδας, το χρυσόψαρο πεθαίνει.

    ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ

    Η αναπαραγωγή του κοινού χρυσόψαρου είναι σχετικά εύκολη. Όταν είναι έτοιμα για αναπαραγωγή, τα αρσενικά εμφανίζουν λευκά σημάδια στα βράγχια τους και τα θηλυκά γίνονται πιο παχουλά. Το αρσενικό κυνηγά το θηλυκό μέχρι να απελευθερώσει τα αυγά της και έπειτα το αρσενικό απελευθερώνει το σπέρμα του και τα γονιμοποιεί. Έπειτα τα αυγά προσκολλούνται σε κάποια επιφάνεια μέχρι να εκκολαφθούν. Τα ενήλικα ψάρια έχουν την τάση να τρώνε τα αυγά, επομένως θα ήταν καλύτερο να τα μεταφέρετε σε ξεχωριστό ενυδρείο μέχρι να εκκολαφθούν.

    ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ

    Το κοινό χρυσόψαρο έχει τη φήμη του «βρώμικου» ψαριού καθώς παράγει διαρκώς ακαθαρσίες, επηρεάζοντας την ποιότητα του νερού. Επιπρόσθετα, είναι σε συνεχή αναζήτηση για τροφή, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική λήψη τροφής. Η κακή ποιότητα του νερού και η πολυφαγία, οδηγούν σε ασθένειες οι οποίες μπορεί πολύ γρήγορα να αποβούν μοιραίες, ειδικά όταν πρόκειται για μικρό ενυδρείο. Ένα άρρωστο χρυσόψαρο παρουσιάζει αμυχές στα πτερύγια, εκκρίσεις από τα ρουθούνια, αλλαγή στο χρώμα των ματιών και των λεπιών, τα λέπια πέφτουν και το ψάρι ανεβαίνει συχνά στην επιφάνεια του νερού.
    Στην Κύπρο είναι πολύ διαδεδομένη η αγορά του κοινού χρυσόψαρου. Συνήθως γίνεται αυθόρμητα, ως δώρο γενεθλίων ή ως τρόπαιο σε πανηγύρια. Αν και είναι σχετικά εύκολο στη συντήρηση, η αγορά ενός χρυσόψαρου δεν θα πρέπει να λαμβάνεται τόσο επιπόλαια. Είναι καλύτερο να κάνετε μια μικρή έρευνα για να βεβαιωθείτε ότι είσαστε σε θέση να του παρέχετε τη φροντίδα που χρειάζεται.

    Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:

     

    1 Αντικαταβολή

    Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.

    **Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.

    2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα

    Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA ακολουθείται η εξής διαδικασία:          Τρόποι πληρωμής | dealbay.gr

    Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.

    Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής

    Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.

     


     Πληρωμή μέσω VIVA.

    Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο

    https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr




    3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

    Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

    Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:

    ΕΘΝΙΚΗ: ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767
    IBANK: GR3601102050000020501385767
    ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 
    IBAN: GR4101714330006433161976151
    ALPHA: 
    IBANK: GR8801407880788002330004477
    EUROBANK: ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512
    IBANK: GR0302603300000120201204512
    ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 
    IBANK: GR6508700030000300003398475

    Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι

    ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.


    Πολιτική Επιστροφών

     

    Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

    Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

     

    Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

     

    Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.


    Διατηρούμε το δικαίωμα επιστροφής με σκοπό την επιστροφή της αξίας του/των επιστρεφόμενου/ων προϊόντος/ων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς και εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.

    Προϋποθέσεις επιστροφής :
    •   Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
    •   Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
    •   Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).

    Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
    Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος)
    Τηλέφωνο: 2818 101036
    Email: petsamolis@gmail.com

    Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ  ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.

    Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
     
    Προϊόντα που έχουν λήξει

    Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:

    1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
    2) Αντικατάσταση με νέο προϊόν και αποστολή με τον ίδιο τρόπο που έχετε επιλέξει, με δική μας χρέωση.

    Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:

    1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
    2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
     

    Ελαττωματικά προϊόντα

    Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:

    1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
    2) Μας επιστρέφετε το ελαττωματικό προϊόν με δική σας χρέωση.
    3) Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, το αποστέλουμε για έλεγχο και service, και από τη στιγμή που είναι ελαττωματικό, το αντικαθιστούμε και το αποστέλουμε εκ νέου με δική μας χρέωση.
     
    Σε περίπτωση που δεν είναι ελαττωματικό το προϊόν, σας το αποστέλουμε πάλι πίσω με χρέωση παραλήπτη και κάποια επιπλέον χρέωση λόγω του ελέγχου service.
     

    ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

    Διατηρούμε το δικαίωμα αλλαγής του/των προϊόντος/ων με άλλο μέγεθος, χρώμα ή άλλο προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς, εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.
    Προϋποθέσεις επιστροφής :
    •  το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
    •  η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
    •  θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
        Σε περίοδο εκπτώσεων,προσφορών ή ειδικών τιμών οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές.
    ΠΡΟΣΟΧΗ! Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή - αλλαγή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς στο 2818101036 και κατόπιν να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών προκειμένου να καταγραφεί η κίνηση στα αρχεία μας, σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.
     
    Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση και με ασφάλεια πρέπει οπωσδήποτε να τα συσκευάσετε κατάλληλα - σε ένα μεγαλύτερο κουτί - έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.
     
    Ακολούθως, η επιχείρηση  αφού επιβεβαιώσει την κατάσταση του προϊόντος θα επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.
     
    Κατόπιν επικοινωνίας με εμάς, γίνεται αποστολή του νέου δέματος και στην συνέχεια η νέα αποστολή.

    Ερώτηση σχετικά με το προϊόν

Προσθέσατε το προϊόν στο Καλάθι Αγορών σας!
ΝΕΟ
-%
BEST SELLER

Το καλάθι αγορών είναι άδειο!