Assorted Oranda Carassius
Χαρακτηριστικά
Περιγραφή
Ποικιλία Oranda Goldfish προσφέρει χομπίστες ένας πολύ καλός τρόπος για να απολαύσετε τις διαφορετικές ποικιλίες του όμορφου Oranda Goldfish. Αυτά τα ανάμικτα Oranda Goldfish έρχονται σε πολλές χρωματικές μορφές, όπως το κλασικό Κόκκινο Καπάκι, Κόκκινο, Κόκκινο / Μαύρο, Μπλε, Κόκκινο / Λευκό, Calico, Σοκολάτα ή Μαύρο Οράνδα - σε ένα κλάσμα του κόστους παραγγελίας κάθε ποικιλίας ξεχωριστά. Παραγγείλετε 3 ή περισσότερα χρυσά ψάρια και εξοικονομήστε ακόμα περισσότερα, ενώ αυξάνετε τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε ένα από τα δύο!
Το Oranda είναι μία από τις διάφορες ποικιλίες αυτού που είναι κοινώς γνωστό ως Goldfish, Carassius auratus auratus. Το χρυσόψαρο αρχικά προέρχεται από μέρη της Ασίας, της Ιαπωνίας και της Κίνας, αλλά τώρα απολαμβάνει παγκόσμια διανομή λόγω των ελεγχόμενων προγραμμάτων αναπαραγωγής. Αν και μοιάζει με τις ποικιλίες Veil Tail, το Oranda είναι αξιοσημείωτο για την "κουκούλα" που καλύπτει το κεφάλι του. Μερικοί Orandas έχουν βαρειές αναπτύξεις που καλύπτουν ολόκληρο το κεφάλι, συμπεριλαμβανομένου του χειρουργείου.
Το χρυσόψαρο Oranda γεννιέται χωρίς την ανάπτυξη της κεφαλής του. Η ανάπτυξη αρχίζει να πυκνώνει και να διπλώνει τρεις έως τέσσερις μήνες μετά την εκκόλαψη. Μπορεί να χρειαστούν έως και δύο χρόνια για την ανάπτυξη του κεφαλιού. Η ανάπτυξη του καλύμματος επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες, όπως η ποιότητα του νερού στο οποίο ζουν τα ψάρια και η διατροφή του. Ένα σταθερό, καθαρό ενυδρείο ή λίμνη και μια πλούσια σε πρωτεΐνες διατροφή θα ενισχύσει την ανάπτυξη της ανάπτυξης του κεφαλιού.
Όλα τα Goldfish είναι μέλη της ομάδας κυπρίνων και είναι γενικά αρκετά ανθεκτικά. Το Oranda θα κάνει καλά σε ένα ενυδρείο 30 γαλόνια νερό ή περισσότερο με ένα λεπτό χαλίκι πυθμένα και κρύο-σκληραγωγημένο νερό φυτά, ή λίμνες κήπο αυλή 180 γαλόνια ή περισσότερο. Τα χρυσά ψάρια είναι εκσκαφείς και θα διασκορπίσουν την λεπτή άμμο πάνω στα φύλλα, τραυματίζοντας τα λεπτά και λιγότερο σκληραγωγημένα φυτά. Οι ρίζες και οι καλά στρογγυλευμένοι βράχοι ποταμών είναι μια καλή προσθήκη στο ενυδρείο.
Φαίνεται να υπάρχει ένα σαφές τελετουργικό ιπποδρομίας όταν η Goldfish αναπαράγεται. Η αναπαραγωγή συχνά έχει ως αποτέλεσμα έως και 1.000 αυγά, με εκκόλαψη σε πέντε έως έξι ημέρες. Το τηγάνισμα πρέπει να τροφοδοτείται με μικρά κομμάτια ζωντανών ή παρασκευασμένων τροφίμων που έχουν σχεδιαστεί για ψάρια που τοποθετούν αυγά.
Oranda Goldfish είναι παμφάγα και θα φάει όλους τους τύπους των αποξηραμένων και ζωντανών τροφίμων. Περιορίστε την πρωτεΐνη, ωστόσο, στο 30% της διατροφής. Ένα νιφάδες ή σφαιρίδια για χρυσόψαρο θα παρέχουν αυτά τα ψάρια με τη σωστή διατροφή.
Κατά προσέγγιση μέγεθος αγοράς: Μικρό: 1 "έως 1-1 / 2"? Μέσο: 2 "έως 2-1 / 2". Μεγάλες: 2-1 / 2 "έως 3". Jumbo: 3 "έως 4"
Τρόποι πληρωμής και αποστολής
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική επιστροφών
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Ερώτηση σχετικά με το προϊόν
Ποικιλία Oranda Goldfish προσφέρει χομπίστες ένας πολύ καλός τρόπος για να απολαύσετε τις διαφορετικές ποικιλίες του όμορφου Oranda Goldfish. Αυτά τα ανάμικτα Oranda Goldfish έρχονται σε πολλές χρωματικές μορφές, όπως το κλασικό Κόκκινο Καπάκι, Κόκκινο, Κόκκινο / Μαύρο, Μπλε, Κόκκινο / Λευκό, Calico, Σοκολάτα ή Μαύρο Οράνδα - σε ένα κλάσμα του κόστους παραγγελίας κάθε ποικιλίας ξεχωριστά. Παραγγείλετε 3 ή περισσότερα χρυσά ψάρια και εξοικονομήστε ακόμα περισσότερα, ενώ αυξάνετε τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε ένα από τα δύο!
Το Oranda είναι μία από τις διάφορες ποικιλίες αυτού που είναι κοινώς γνωστό ως Goldfish, Carassius auratus auratus. Το χρυσόψαρο αρχικά προέρχεται από μέρη της Ασίας, της Ιαπωνίας και της Κίνας, αλλά τώρα απολαμβάνει παγκόσμια διανομή λόγω των ελεγχόμενων προγραμμάτων αναπαραγωγής. Αν και μοιάζει με τις ποικιλίες Veil Tail, το Oranda είναι αξιοσημείωτο για την "κουκούλα" που καλύπτει το κεφάλι του. Μερικοί Orandas έχουν βαρειές αναπτύξεις που καλύπτουν ολόκληρο το κεφάλι, συμπεριλαμβανομένου του χειρουργείου.
Το χρυσόψαρο Oranda γεννιέται χωρίς την ανάπτυξη της κεφαλής του. Η ανάπτυξη αρχίζει να πυκνώνει και να διπλώνει τρεις έως τέσσερις μήνες μετά την εκκόλαψη. Μπορεί να χρειαστούν έως και δύο χρόνια για την ανάπτυξη του κεφαλιού. Η ανάπτυξη του καλύμματος επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες, όπως η ποιότητα του νερού στο οποίο ζουν τα ψάρια και η διατροφή του. Ένα σταθερό, καθαρό ενυδρείο ή λίμνη και μια πλούσια σε πρωτεΐνες διατροφή θα ενισχύσει την ανάπτυξη της ανάπτυξης του κεφαλιού.
Όλα τα Goldfish είναι μέλη της ομάδας κυπρίνων και είναι γενικά αρκετά ανθεκτικά. Το Oranda θα κάνει καλά σε ένα ενυδρείο 30 γαλόνια νερό ή περισσότερο με ένα λεπτό χαλίκι πυθμένα και κρύο-σκληραγωγημένο νερό φυτά, ή λίμνες κήπο αυλή 180 γαλόνια ή περισσότερο. Τα χρυσά ψάρια είναι εκσκαφείς και θα διασκορπίσουν την λεπτή άμμο πάνω στα φύλλα, τραυματίζοντας τα λεπτά και λιγότερο σκληραγωγημένα φυτά. Οι ρίζες και οι καλά στρογγυλευμένοι βράχοι ποταμών είναι μια καλή προσθήκη στο ενυδρείο.
Φαίνεται να υπάρχει ένα σαφές τελετουργικό ιπποδρομίας όταν η Goldfish αναπαράγεται. Η αναπαραγωγή συχνά έχει ως αποτέλεσμα έως και 1.000 αυγά, με εκκόλαψη σε πέντε έως έξι ημέρες. Το τηγάνισμα πρέπει να τροφοδοτείται με μικρά κομμάτια ζωντανών ή παρασκευασμένων τροφίμων που έχουν σχεδιαστεί για ψάρια που τοποθετούν αυγά.
Oranda Goldfish είναι παμφάγα και θα φάει όλους τους τύπους των αποξηραμένων και ζωντανών τροφίμων. Περιορίστε την πρωτεΐνη, ωστόσο, στο 30% της διατροφής. Ένα νιφάδες ή σφαιρίδια για χρυσόψαρο θα παρέχουν αυτά τα ψάρια με τη σωστή διατροφή.
Κατά προσέγγιση μέγεθος αγοράς: Μικρό: 1 "έως 1-1 / 2"? Μέσο: 2 "έως 2-1 / 2". Μεγάλες: 2-1 / 2 "έως 3". Jumbo: 3 "έως 4"
Αρχεία για :20104734
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν