Τηλ. Παραγγελίες 2818101036
Τηλεφωνική παραγγελία

King Snake California

-5%
King Snake CaliforniaΈνα από τα πιο δημοφιλή ερπετά κατοικίδιων ζώων λόγω της ευκολίας φροντίδας, της ελκυστικής εμφάνισης και της υπάκουης συμπεριφορ..
Υπολείπονται 25€ για Δωρεάν μεταφορικά
96,00€ 100,00€
Διαθέσιμο
Κωδικός Προϊόντος 2047989
345
    King Snake California

    Ένα από τα πιο δημοφιλή ερπετά κατοικίδιων ζώων λόγω της ευκολίας φροντίδας, της ελκυστικής εμφάνισης και της υπάκουης συμπεριφοράς του.
    Είναι κυρίως ημερήσιο, αλλά μπορεί να γίνει όλο και πιο νυχτερινό σε περιόδους ιδιαίτερα ζεστού καιρού.
    Το χειμώνα, υποχωρούν υπόγεια και εισέρχονται σε μια κατάσταση που μοιάζει με χειμερία νάρκη.
    Όταν ενοχλούνται συχνά τυλίγουν το σώμα τους για να κρύψουν τα κεφάλια τους, σφυρίζουν και κροταλίζουν την ουρά τους, κάτι που μπορεί να παράγει έναν ήχο που μοιάζει κάπως με αυτόν του κροταλία.
    Όταν είναι νευρικά τείνουν να συσπούν την ουρά τους.
    Θεωρούνται ακίνδυνα για τον άνθρωπο, αλλά εάν τα χειριστούν είναι σύνηθες φαινόμενο αυτό το είδος να δαγκώνει, καθώς και να εκκρίνει μόσχο και περιεχόμενα κοπράνων από την κλοάκα τους.
    Το California Kingsnake, όπως όλα τα φίδια, έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο να «μυρίζει». Αντί να χρησιμοποιούν ρουθούνια, τα φίδια έχουν αναπτύξει μια διχαλωτή γλώσσα και ένα όργανο του Jacobson.
    Το όργανο του Jacobson επιτρέπει στο Kingsnake της Καλιφόρνια να αναλύσει τι υπάρχει γύρω του μέσω των αρωματικών σωματιδίων.
    Η διχαλωτή γλώσσα του φιδιού θα πιάσει τα σωματίδια της μυρωδιάς και θα τα τοποθετήσει στην κορυφή της στοματικής κοιλότητας ή του στόματος, όπου ανοίγει το όργανο του Jacobson.
    Αυτή η διαδικασία βοηθά στην τροποταξία του φιδιού, η οποία μπορεί να επιτρέψει στο φίδι να γίνει καλύτερο στο κυνήγι της λείας του.
    Χειρισμός ενός βασιλόφιδου της Καλιφόρνια
    Πάντα να δίνετε σε ένα νέο αιχμάλωτο μερικές ημέρες για να προσαρμοστεί στο νέο του περίβλημα χωρίς να επιχειρήσετε να το ταΐσετε ή να το χειριστείτε. Τα νεογνά είναι συχνά νευρικά καθώς μαθαίνουν να ερμηνεύουν και να ανταποκρίνονται στον νέο ιδιοκτήτη και το περιβάλλον τους.

    Παρέχετε καθαρό πόσιμο νερό ανά πάσα στιγμή. Ένα στιβαρό πιάτο νερού αρκετά μεγάλο για να μουλιάσει το φίδι είναι ιδανικό. Ελέγξτε το πιάτο και καθαρίστε το συχνά γιατί αυτά τα φίδια συχνά αφοδεύουν στην πηγή νερού τους. Αυτό συμβαίνει συχνά αμέσως μετά την αλλαγή νερού!

    Η υγρασία πρέπει να διατηρείται σχετικά χαμηλή, επομένως τοποθετήστε το δοχείο νερού σε ενδιάμεση θέση στη δεξαμενή. Τους χειμερινούς μήνες στα βόρεια κλίματα, όταν η υγρασία του αέρα είναι ιδιαίτερα χαμηλή, ένας υγραντήρας δωματίου μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της επαρκής υγρασίας του αέρα. Εάν δεν επιτευχθεί ένα πλήρες υπόστεγο, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η υγρασία είναι πολύ χαμηλή. Παρέχετε αυξημένη τοπική υγρασία με ένα πλαστικό δοχείο με καπάκι. Βρείτε ένα επαρκούς μεγέθους για να κουλουριαστεί άνετα το φίδι. Κάντε μια τρύπα πρόσβασης στην κορυφή αρκετά μεγάλη για να μπει το φίδι. Γεμίστε το δοχείο με υγρό βρύα σφάγνου ή υγρό χαρτί κουζίνας. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στο ζώο να πάρει την υγρασία που χρειάζεται για να ρίξει σωστά.

    Διατροφή
    Τα υγιή νεογνά που εκτρέφονται σε αιχμαλωσία τρέφονται σταθερά με κατεψυγμένα ποντίκια pinkie που αποψύχθηκαν σε ζεστό νερό ή αφέθηκαν έξω σε θερμοκρασία δωματίου. Προσφέρετε φαγητό περίπου κάθε πέντε έως επτά ημέρες.

    Περιστασιακά, τα φίδια που εκκολάπτονται σε μεγάλο περιβάλλον αισθάνονται ανασφαλή και μπορεί να μην τρώνε. Συχνά τρέφονται πιο εύκολα εάν τους προσφέρεται φαγητό σε ένα μικρό κύπελλο με ντελικατέσεν με καπάκι και με τρύπες αέρα και αφήνονται ανενόχλητα στο σκοτάδι. Το κύπελλο ντελικατέσεν που περιέχει το νεαρό φίδι και το ποντίκι pinkie μπορεί να τοποθετηθεί ξανά στη δεξαμενή κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Μετά από περίπου μία εβδομάδα, ένα νεαρό φίδι θα πρέπει να προσαρμοστεί στο περίβλημά του και να συνηθίσει σε μια πιο διαδραστική προσέγγιση σίτισης.

    Καθώς το φίδι μεγαλώνει, μπορούν να δοθούν μεγαλύτερα τρόφιμα με τη μορφή ασαφών ποντικών, χοάνης, απογαλακτισμένων και, τέλος, ενήλικων ποντικών. Ένας καλός εμπειρικός κανόνας κατά την επιλογή του θηράματος είναι να προσφέρετε τροφή όχι μεγαλύτερη από το φαρδύτερο μέρος του φιδιού. Αν και τα βασιλόφιδα της Καλιφόρνια μπορούν να καταπιούν θήραμα πολύ μεγαλύτερης περιφέρειας από τους ίδιους, είναι ευκολότερο στο πεπτικό σύστημα του φιδιού να φάει δύο μικρότερα θηράματα από ένα μεγάλο.

    Εάν το φίδι σας σταματήσει ξαφνικά να τρώει αποψυγμένα ποντίκια, μπορεί απλώς να επιστρέψει σε παλαιότερες διατροφικές συνήθειες. Αυτό μπορεί να συμβεί τόσο με ιχθύδια που εκτρέφονται σε αιχμαλωσία όσο και σε άγρια ??που έτρωγαν ζωντανά γεύματα για παρατεταμένες περιόδους ως νεογνά. Οι κτηνοτρόφοι χρησιμοποιούν συχνά μερικά κόλπα για να βοηθήσουν να προκαλέσουν την απόκριση στη διατροφή των επίμονων τρώγων. Οι ανόλες, ή άλλες μικρές σαύρες, μπορούν να τρίβονται σε αποψυγμένα ή ζωντανά ποντίκια για να τα αρωματίσουν. Μικρά κομμάτια από το δέρμα μιας σαύρας μπορούν επίσης να τοποθετηθούν στο κεφάλι ενός προσφερόμενου ροζ. Το "braining", στο οποίο το κεφάλι ενός ποντικιού ροζ ανοίγει, είναι μια άλλη τεχνική που χρησιμοποιείται συχνά. Αυτό μπορεί να μην ακούγεται ευχάριστο, αλλά τα ροζ ροζ είναι πολύ ορεκτικά για τα νεαρά φίδια. Εάν ένα φίδι συνεχίζει να αρνείται την τροφή, μπορεί να αποτελεί ένδειξη μεγαλύτερου προβλήματος και θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν εξειδικευμένο κτηνίατρο.

    Κατοικία
    Η προσεκτική τήρηση αρχείων των δραστηριοτήτων του φιδιού σας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παρακολουθείτε την υγεία του κατοικίδιου ζώου σας και να είστε προετοιμασμένοι εάν εμφανιστούν προβλήματα. Καταγράψτε πότε το φίδι σας ρίχνει, τρώει και αφοδεύει. Διατροφικά προβλήματα συνήθως δεν προκύπτουν όταν τα φίδια τρέφονται καλά. Αυτό συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό επειδή τα φίδια καταναλώνουν ολόκληρο το θήραμά τους, τα κόκαλα και όλα τους. Η άρνηση για φαγητό, ωστόσο, είναι συχνά ο πρώτος δείκτης μιας υποκείμενης παθολογίας. Εάν επισκεφτείτε έναν κτηνίατρο, πάρτε μαζί σας το πιο πρόσφατο δείγμα κοπράνων του φιδιού σας. Θα βοηθήσει στη διάγνωση για την παρουσία παρασίτων. Αν και η φροντίδα του βασιλόφιδου της Καλιφόρνια είναι σε μεγάλο βαθμό απλή, περιστασιακά προκύπτουν προβλήματα. Η επίγνωση των απαιτήσεων του φιδιού σας σε αιχμαλωσία μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την υγεία και την ευτυχία του κατοικίδιου ζώου σας.

    Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:

     

    1 Αντικαταβολή

    Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.

    **Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.

    2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα

    Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA ακολουθείται η εξής διαδικασία:          Τρόποι πληρωμής | dealbay.gr

    Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.

    Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής

    Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.

     


     Πληρωμή μέσω VIVA.

    Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο

    https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr




    3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

    Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

    Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:

    ΕΘΝΙΚΗ: ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767
    IBANK: GR3601102050000020501385767
    ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 
    IBAN: GR4101714330006433161976151
    ALPHA: 
    IBANK: GR8801407880788002330004477
    EUROBANK: ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512
    IBANK: GR0302603300000120201204512
    ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 
    IBANK: GR6508700030000300003398475

    Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι

    ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.


    Πολιτική Επιστροφών

     

    Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

    Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

     

    Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

     

    Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.


    Διατηρούμε το δικαίωμα επιστροφής με σκοπό την επιστροφή της αξίας του/των επιστρεφόμενου/ων προϊόντος/ων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς και εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.

    Προϋποθέσεις επιστροφής :
    •   Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
    •   Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
    •   Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).

    Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
    Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος)
    Τηλέφωνο: 2818 101036
    Email: petsamolis@gmail.com

    Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ  ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.

    Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
     
    Προϊόντα που έχουν λήξει

    Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:

    1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
    2) Αντικατάσταση με νέο προϊόν και αποστολή με τον ίδιο τρόπο που έχετε επιλέξει, με δική μας χρέωση.

    Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:

    1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
    2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
     

    Ελαττωματικά προϊόντα

    Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:

    1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
    2) Μας επιστρέφετε το ελαττωματικό προϊόν με δική σας χρέωση.
    3) Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, το αποστέλουμε για έλεγχο και service, και από τη στιγμή που είναι ελαττωματικό, το αντικαθιστούμε και το αποστέλουμε εκ νέου με δική μας χρέωση.
     
    Σε περίπτωση που δεν είναι ελαττωματικό το προϊόν, σας το αποστέλουμε πάλι πίσω με χρέωση παραλήπτη και κάποια επιπλέον χρέωση λόγω του ελέγχου service.
     

    ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

    Διατηρούμε το δικαίωμα αλλαγής του/των προϊόντος/ων με άλλο μέγεθος, χρώμα ή άλλο προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς, εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις.
    Προϋποθέσεις επιστροφής :
    •  το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
    •  η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
    •  θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
        Σε περίοδο εκπτώσεων,προσφορών ή ειδικών τιμών οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές.
    ΠΡΟΣΟΧΗ! Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή - αλλαγή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς στο 2818101036 και κατόπιν να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών προκειμένου να καταγραφεί η κίνηση στα αρχεία μας, σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.
     
    Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση και με ασφάλεια πρέπει οπωσδήποτε να τα συσκευάσετε κατάλληλα - σε ένα μεγαλύτερο κουτί - έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.
     
    Ακολούθως, η επιχείρηση  αφού επιβεβαιώσει την κατάσταση του προϊόντος θα επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.
     
    Κατόπιν επικοινωνίας με εμάς, γίνεται αποστολή του νέου δέματος και στην συνέχεια η νέα αποστολή.

    Ερώτηση σχετικά με το προϊόν

Προσθέσατε το προϊόν στο Καλάθι Αγορών σας!
ΝΕΟ
-%
BEST SELLER

Το καλάθι αγορών είναι άδειο!