Χαρακτηριστικά
Περιγραφή
Το φίλτρο τροφοδοσίας AquaClear 20 είναι ιδανικό για ενυδρεία 18 έως 76 λίτρων (5 έως 20 γαλόνια ΗΠΑ). Το φίλτρο ισχύος AquaClear 20 διαθέτει ένα μοναδικό σύστημα φιλτραρίσματος πολλαπλών σταδίων που παρέχει πλήρη μηχανική, χημική και βιολογική διήθηση για ανώτερη ποιότητα νερού. Το φίλτρο ισχύος έχει όγκο φιλτραρίσματος που είναι έως 7 φορές μεγαλύτερο από τα αντίστοιχα φίλτρα.
Επιτρέπει επίσης ανώτερο χρόνο επαφής με μέσα φιλτραρίσματος. Το φίλτρο διατηρεί ευεργετικά βακτήρια δημιουργώντας ένα περιβάλλον χωρίς άγχος για τους κατοίκους ενυδρείων και διατηρώντας καθαρό νερό ενυδρείου. Ο μοναδικός σχεδιασμός του καταρράκτη επιτρέπει στο φιλτραρισμένο νερό να επιστρέψει στη δεξαμενή σιωπηλά, ελαφρώς σπάζοντας την επιφανειακή τάση και δημιουργώντας ωφέλιμη οξυγόνωση.
Η δυνατότητα κατοχύρωσης με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας του φίλτρου ισχύος σας επιτρέπει να ρυθμίζετε τη ροή του νερού σύμφωνα με τις ανάγκες του ενυδρείου σας. Το καλάθι μέσων εμποδίζει το πέρασμα του νερού από το φίλτρο, μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα του φιλτραρίσματος. Η εγκατάσταση και η συντήρηση είναι γρήγορη, εύκολη και βολική.
Το φίλτρο είναι εξοπλισμένο με AquaClear Foam, Activated Carbon και BioMax. Το AquaClear προσφέρει μια ολόκληρη σειρά μέσων συμπεριλαμβανομένων των Zeo-Carb και Ammonia Remover, σχεδιασμένα αποκλειστικά για το AquaClear 20 Power Filter.
Μέγιστη έξοδος: 378 L / h (100 US Gal./h)
Συντήρηση φίλτρου
• Για μέγιστη λειτουργία και αποτελεσματικότητα του φίλτρου, συνιστάται τακτικά καθαρισμός του φίλτρου και των εξαρτημάτων του κάθε δύο εβδομάδες.
• Πάντοτε αποσυνδέετε το φίλτρο ισχύος Aquaclear πριν από τον καθαρισμό.
• Αρχικά θέλετε να αφαιρέσετε το κάλυμμα, το καλάθι φίλτρου και να απορρίψετε το νερό που παραμένει στο περίβλημα του φίλτρου. Ξεπλένετε καλά τα συντρίμμια από τη θήκη, το κάλυμμα του πτερυγίου και το στροφείο χρησιμοποιώντας καθαρό χλιαρό νερό.
• Στη συνέχεια, ο σωλήνας εισαγωγής "U" και ο σωλήνας προέκτασης μπορούν να καθαριστούν με μια βούρτσα στελέχους φίλτρου για να απομακρυνθεί οποιαδήποτε συσσώρευση αποθέσεων.
• Όταν όλα τα μέρη έχουν καθαριστεί και ξεπλυθεί καλά, επανασυνδέστε το φίλτρο και αντικαταστήστε τυχόν προγραμματισμένα μέσα. Τοποθετήστε ξανά το φίλτρο στο ενυδρείο, βεβαιώνοντας ότι το φίλτρο είναι ελαφρώς αναδιπλωμένο προς τα εμπρός.
• Στη συνέχεια, γεμίστε το κουτί φίλτρου AquaClear με νερό ενυδρείου. Τέλος, συνδέστε το φίλτρο σε μια ηλεκτρική πρίζα και το AquaClear θα αρχίσει να τρέχει σε λίγα δευτερόλεπτα.
Αντικατάσταση μέσων
Φίλτρο αφρού AquaClear: Αντικαταστήστε το φίλτρο αφρού κάθε δύο μήνες. Ενθέμα φίλτρου άνθρακα ενεργοποιημένο AquaClear: Αντικαταστήστε ένθετο ενεργού άνθρακα κάθε μήνα. Φίλτρο AquaClear BioMax: Αντικαταστήστε το ένθετο BioMax κάθε τρεις μήνες.
Τρόποι πληρωμής και αποστολής
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική επιστροφών
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Ερώτηση σχετικά με το προϊόν
Το φίλτρο τροφοδοσίας AquaClear 20 είναι ιδανικό για ενυδρεία 18 έως 76 λίτρων (5 έως 20 γαλόνια ΗΠΑ). Το φίλτρο ισχύος AquaClear 20 διαθέτει ένα μοναδικό σύστημα φιλτραρίσματος πολλαπλών σταδίων που παρέχει πλήρη μηχανική, χημική και βιολογική διήθηση για ανώτερη ποιότητα νερού. Το φίλτρο ισχύος έχει όγκο φιλτραρίσματος που είναι έως 7 φορές μεγαλύτερο από τα αντίστοιχα φίλτρα.
Επιτρέπει επίσης ανώτερο χρόνο επαφής με μέσα φιλτραρίσματος. Το φίλτρο διατηρεί ευεργετικά βακτήρια δημιουργώντας ένα περιβάλλον χωρίς άγχος για τους κατοίκους ενυδρείων και διατηρώντας καθαρό νερό ενυδρείου. Ο μοναδικός σχεδιασμός του καταρράκτη επιτρέπει στο φιλτραρισμένο νερό να επιστρέψει στη δεξαμενή σιωπηλά, ελαφρώς σπάζοντας την επιφανειακή τάση και δημιουργώντας ωφέλιμη οξυγόνωση.
Η δυνατότητα κατοχύρωσης με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας του φίλτρου ισχύος σας επιτρέπει να ρυθμίζετε τη ροή του νερού σύμφωνα με τις ανάγκες του ενυδρείου σας. Το καλάθι μέσων εμποδίζει το πέρασμα του νερού από το φίλτρο, μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα του φιλτραρίσματος. Η εγκατάσταση και η συντήρηση είναι γρήγορη, εύκολη και βολική.
Το φίλτρο είναι εξοπλισμένο με AquaClear Foam, Activated Carbon και BioMax. Το AquaClear προσφέρει μια ολόκληρη σειρά μέσων συμπεριλαμβανομένων των Zeo-Carb και Ammonia Remover, σχεδιασμένα αποκλειστικά για το AquaClear 20 Power Filter.
Μέγιστη έξοδος: 378 L / h (100 US Gal./h)
Συντήρηση φίλτρου
• Για μέγιστη λειτουργία και αποτελεσματικότητα του φίλτρου, συνιστάται τακτικά καθαρισμός του φίλτρου και των εξαρτημάτων του κάθε δύο εβδομάδες.
• Πάντοτε αποσυνδέετε το φίλτρο ισχύος Aquaclear πριν από τον καθαρισμό.
• Αρχικά θέλετε να αφαιρέσετε το κάλυμμα, το καλάθι φίλτρου και να απορρίψετε το νερό που παραμένει στο περίβλημα του φίλτρου. Ξεπλένετε καλά τα συντρίμμια από τη θήκη, το κάλυμμα του πτερυγίου και το στροφείο χρησιμοποιώντας καθαρό χλιαρό νερό.
• Στη συνέχεια, ο σωλήνας εισαγωγής "U" και ο σωλήνας προέκτασης μπορούν να καθαριστούν με μια βούρτσα στελέχους φίλτρου για να απομακρυνθεί οποιαδήποτε συσσώρευση αποθέσεων.
• Όταν όλα τα μέρη έχουν καθαριστεί και ξεπλυθεί καλά, επανασυνδέστε το φίλτρο και αντικαταστήστε τυχόν προγραμματισμένα μέσα. Τοποθετήστε ξανά το φίλτρο στο ενυδρείο, βεβαιώνοντας ότι το φίλτρο είναι ελαφρώς αναδιπλωμένο προς τα εμπρός.
• Στη συνέχεια, γεμίστε το κουτί φίλτρου AquaClear με νερό ενυδρείου. Τέλος, συνδέστε το φίλτρο σε μια ηλεκτρική πρίζα και το AquaClear θα αρχίσει να τρέχει σε λίγα δευτερόλεπτα.
Αντικατάσταση μέσων
Φίλτρο αφρού AquaClear: Αντικαταστήστε το φίλτρο αφρού κάθε δύο μήνες. Ενθέμα φίλτρου άνθρακα ενεργοποιημένο AquaClear: Αντικαταστήστε ένθετο ενεργού άνθρακα κάθε μήνα. Φίλτρο AquaClear BioMax: Αντικαταστήστε το ένθετο BioMax κάθε τρεις μήνες.
Αρχεία για :2022305
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν