MUS MUSCULUS
Χαρακτηριστικά
Περιγραφή
ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΛΕΥΚΑ
Τα ποντίκια θα πρέπει να ταϊζονται με ποικιλία τροφής όπως τροφή για χάμστερ ή άλλα μικρά τρωκτικά, τροφή εργαστηρίου και λίγη τροφή για σκύλους. Όλα αυτά μπορούν ν’αγοραστούν από τα περισσότερα μεγάλα καταστήματα και καταστήματα κατοικιδίων. Μια σταθερή παροχή τροφής θα πρέπει να υπάρχει πάντοτε.
Το κλουβί θα μπορεί να στεγάσει 4 θηλυκά προς 1 αρσενικό. Όταν το αρσενκό έχει ζευγαρώσει με το θηλυκό, το θηλυκό θα πρέπει ν’απομακρυνθεί από την ομάδα. Θα περάσουν περίπου 21 μέρες μέχρι το θηλυκό να γεννήσει 5-15 μικρά. Το μέσο μέγεθος γέννας είναι 15 μικρά με κάποια θηλυκά να γεννούν έως και 20 ανάλογα με την ηλικία και τη γενική τους υγεία.
Μετά από περίπου 21 μέρες τα μικρά θα πρέπει να έχουν απογαλακτιστεί και θα τρώνε μόνα τους. Το θηλυκό μετά μπορεί να μεταφερθεί στο ομαδικό κλουβί. Σε περίπου 45 μέρες τα μικρά θα έχουν ενηλικιωθεί.
Το καθάρισμα του κλουβιού θα πρέπει να γίνεται 1-2 φορές την εβδομάδα. Πετάξτε το υπόστρωμα και πλείνετε τα κλουβιά με σαπούνι και ένα ελαφρύ διάλυμα χλωρίνης και νερού. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το κλουβεί είναι πολύ καλά ξεπλειμένο και στεγνωμένο πριν τοποθετήσετε το υπόστρωμα και τα ποντίκια πίσω. Βεβαιωθείτε ότι το καπάκι του κλουβιού είναι ασφαλισμένο πάντοτε. Τα ελεύθερα ποντίκια δεν είναι μόνο δύσκολο να πιαστούν, αλλά μπορεί ν’αναπαραχθούν μέσα στο σπίτι σας.
Αν και οποιουδήποτε χρώματος ποντίκια είναι καλά, είναι τα λευκά εργαστηριακά ποντίκια που φαίνεται να είναι να είναι τα’ανθεκτικότερα και τείνουν να είναι παραγωγικότερα. Ένα ποντίκι κατά μέσο όρο θα συνεχίσει ν’αναπαράγεται για περίπου 1 χρόνο. Τα θηλυκά θα πρέπει ν’αντικαθίστανται περίπου κάθε χρόνο, ενώ τα’αρσενικά περίπου κάθε ενάμισι.
Η θερμοκρασία είναι πολύ σημαντική και τα ποντίκια θα πρέπει να βρίσκονται σ’ένα δωμάτιο όπου η θερμοκρασία είναι περίπου 18-21 βαθμούς. Θερμοκρασίες πάνω από τους 21 τείνουν να μειώνουν την παραγωγικότητά τους, κι αν παραμείνουν σε θερμοκρασίες πάνω από τους 21 βαθμούς για πολύ στο τέλος θα πεθάνουν.
Η υπομονή είναι το κλειδί και ίσως θα πρέπει να πειραματιστείτε λίγο με τη βασική ιδέα για να βρείτε μια μέθοδο η οποία θα είναι και αποτελεσματική και βολική για σας.
Η φωτογραφία είναι ενδεικτική
Τρόποι πληρωμής και αποστολής
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική επιστροφών
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Ερώτηση σχετικά με το προϊόν
Οδηγίες αγοράς
- Κάνετε την παραγγελία μέσω internet η κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας δίνοντας όλα τα στοιχεία που θέλετε για το ζωάκι (φύλλο, χρώμα, κτλ.)
- Σας ενημερώνει το Τμήμα Παραγγελιών Ζώων της εταιρείας μας για την διαθεσιμότητα.
- Σε περίπτωση άμεσης διαθεσιμότητας στο ζωάκι της επιλογής σας, προχωράτε σε εξόφληση του ποσού μέσω τραπεζικού λογαριασμού και γίνεται η αποστολή του μέσω ειδικής αποστολής για ζώα.
- Σε περίπτωση που δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο το ζωάκι που σας ενδιαφέρει, σας ενημερώνει το Τμήμα Παραγγελιών Ζώων την χρονική αναμονή για την επόμενη εισαγωγή σε ζώα. Μόλις βρεθεί το ζωάκι της επιλογής σας, σας καλούμε και ακολουθούμε την παραπάνω διαδικασία.
- ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Δεν υπάρχει δικαίωμα αντικαταβολής στα ζώα και δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής!
Η διαθεσιμότητα αφορά τα καταστήματα μας στο Ηράκλειο Κρήτης. Για παραγγελία μικρών ζώων η διαδικασία που ακολουθούμε είναι η εξής:
*Οι αποστολές γίνονται μόνο εντός Ελλάδας.
ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΛΕΥΚΑ
Τα ποντίκια θα πρέπει να ταϊζονται με ποικιλία τροφής όπως τροφή για χάμστερ ή άλλα μικρά τρωκτικά, τροφή εργαστηρίου και λίγη τροφή για σκύλους. Όλα αυτά μπορούν ν’αγοραστούν από τα περισσότερα μεγάλα καταστήματα και καταστήματα κατοικιδίων. Μια σταθερή παροχή τροφής θα πρέπει να υπάρχει πάντοτε.
Το κλουβί θα μπορεί να στεγάσει 4 θηλυκά προς 1 αρσενικό. Όταν το αρσενκό έχει ζευγαρώσει με το θηλυκό, το θηλυκό θα πρέπει ν’απομακρυνθεί από την ομάδα. Θα περάσουν περίπου 21 μέρες μέχρι το θηλυκό να γεννήσει 5-15 μικρά. Το μέσο μέγεθος γέννας είναι 15 μικρά με κάποια θηλυκά να γεννούν έως και 20 ανάλογα με την ηλικία και τη γενική τους υγεία.
Μετά από περίπου 21 μέρες τα μικρά θα πρέπει να έχουν απογαλακτιστεί και θα τρώνε μόνα τους. Το θηλυκό μετά μπορεί να μεταφερθεί στο ομαδικό κλουβί. Σε περίπου 45 μέρες τα μικρά θα έχουν ενηλικιωθεί.
Το καθάρισμα του κλουβιού θα πρέπει να γίνεται 1-2 φορές την εβδομάδα. Πετάξτε το υπόστρωμα και πλείνετε τα κλουβιά με σαπούνι και ένα ελαφρύ διάλυμα χλωρίνης και νερού. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το κλουβεί είναι πολύ καλά ξεπλειμένο και στεγνωμένο πριν τοποθετήσετε το υπόστρωμα και τα ποντίκια πίσω. Βεβαιωθείτε ότι το καπάκι του κλουβιού είναι ασφαλισμένο πάντοτε. Τα ελεύθερα ποντίκια δεν είναι μόνο δύσκολο να πιαστούν, αλλά μπορεί ν’αναπαραχθούν μέσα στο σπίτι σας.
Αν και οποιουδήποτε χρώματος ποντίκια είναι καλά, είναι τα λευκά εργαστηριακά ποντίκια που φαίνεται να είναι να είναι τα’ανθεκτικότερα και τείνουν να είναι παραγωγικότερα. Ένα ποντίκι κατά μέσο όρο θα συνεχίσει ν’αναπαράγεται για περίπου 1 χρόνο. Τα θηλυκά θα πρέπει ν’αντικαθίστανται περίπου κάθε χρόνο, ενώ τα’αρσενικά περίπου κάθε ενάμισι.
Η θερμοκρασία είναι πολύ σημαντική και τα ποντίκια θα πρέπει να βρίσκονται σ’ένα δωμάτιο όπου η θερμοκρασία είναι περίπου 18-21 βαθμούς. Θερμοκρασίες πάνω από τους 21 τείνουν να μειώνουν την παραγωγικότητά τους, κι αν παραμείνουν σε θερμοκρασίες πάνω από τους 21 βαθμούς για πολύ στο τέλος θα πεθάνουν.
Η υπομονή είναι το κλειδί και ίσως θα πρέπει να πειραματιστείτε λίγο με τη βασική ιδέα για να βρείτε μια μέθοδο η οποία θα είναι και αποτελεσματική και βολική για σας.
Η φωτογραφία είναι ενδεικτική
Αρχεία για :1057781
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
Η διαθεσιμότητα αφορά τα καταστήματα μας στο Ηράκλειο Κρήτης. Για παραγγελία μικρών ζώων η διαδικασία που ακολουθούμε είναι η εξής:
- Κάνετε την παραγγελία μέσω internet η κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας δίνοντας όλα τα στοιχεία που θέλετε για το ζωάκι (φύλλο, χρώμα, κτλ.)
- Σας ενημερώνει το Τμήμα Παραγγελιών Ζώων της εταιρείας μας για την διαθεσιμότητα.
- Σε περίπτωση άμεσης διαθεσιμότητας στο ζωάκι της επιλογής σας, προχωράτε σε εξόφληση του ποσού μέσω τραπεζικού λογαριασμού και γίνεται η αποστολή του μέσω ειδικής αποστολής για ζώα.
- Σε περίπτωση που δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο το ζωάκι που σας ενδιαφέρει, σας ενημερώνει το Τμήμα Παραγγελιών Ζώων την χρονική αναμονή για την επόμενη εισαγωγή σε ζώα. Μόλις βρεθεί το ζωάκι της επιλογής σας, σας καλούμε και ακολουθούμε την παραπάνω διαδικασία.
- ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Δεν υπάρχει δικαίωμα αντικαταβολής στα ζώα και δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής!
*Οι αποστολές γίνονται μόνο εντός Ελλάδας.