Χαρακτηριστικά
Περιγραφή
STORM PELLETS ΤΡΩΚΤΙΚΟΚΤΟΝΟ
Αντιπηκτικό τρωκτικοκτόνο ενός γεύματος
Ισχυρό αντιπηκτικό τρωκτικοκτόνο 2ης γενιάς, που χρησιμοποιείται για την καταπολέμηση των ποντικών (Mus musculus) και των αρουραίων (Rattus rattus, R. norvegicus). Τα συμπτώματα δηλητηρίασης των ποντικών εμφανίζονται μέσα σε λίγες ημέρες (3 – 13 ημέρες) από την λήψη του δολώματος.
Δε δημιουργεί «δολωματοφοβία».
Μια τυπική καθυστέρηση μερικών ημερών μεταξύ της κατανάλωσης του Storm? από τα τρωκτικά και της θανάτωσης τους συνεπάγεται ότι δεν αντιλαμβάνονται ποτέ την πηγή τροφής από την οποία έχουν λάβει την απαραίτητη θανατηφόρο δόση.
Ένα μόνο γεύμα σκοτώνει.
Το Storm? είναι εξαιρετικά δραστικό. Τα τρωκτικά (ποντίκια, αρουραίοι, κλπ) που θα το καταναλώσουν, έστω και ως μικρό μέρος της ημερήσιας διατροφής τους (ένα γεύμα) θα πάρουν την απαραίτητη θανατηφόρο δόση. Η δραστικότητα του flocoumafen επιτυγχάνει τον ταχύτερο δυνατό έλεγχο και ελαχιστοποιεί τις ζημιές που προκαλούν τα τρωκτικά.
Πολύ ελκυστικό για τους αρουραίους και τα ποντίκια.
Το Storm? είναι υψηλής ποιότητας τρωκτικοκτόνο, έτοιμο προς χρήση. Διατίθεται σε κύβους 20γρ και 4γρ, σε Pellets και τώρα σε Paste.
Η καλή γεύση του δολώματος και η δραστικότητα του flocoumafen συνεπάγονται ότι τα τρωκτικά καταναλώνουν τη θανατηφόρα δόση του τρωκτικοκτόνου γρήγορα ακόμη και με την παρουσία ενός εύρους άλλων ελκυστικών τροφών που είναι συνήθως διαθέσιμες.
Eξασφαλίζει υψηλή αξιοπιστία στις εφαρμογές.
Η χρήση του Storm? συμβάλλει στην μείωση του αριθμού των δολωμάτων και του χρόνου που απαιτείται για την επίτευξη της καταπολέμησης, με ταυτόχρονη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των εφαρμογών.
Με την προτεινόμενη τεχνική της περιοδικής δόλωσης με Storm?, διάρκειας 21 ημερών, θεωρητικά χρειάζονται 4 εφαρμογές για πλήρη καταπολέμηση των τρωκτικών, εξοικονομώντας σημαντικό χρόνο.
Η χρήση των δολωμάτων προορίζεται για εσωτερικούς χώρους κτιρίων και γύρω από κτίρια αστικών ή αγροτικών περιοχών και σε υπονόμους. Η χρήση σε υπονόμους θα γίνεται μόνο από επαγγελματίες χρήστες.
Πριν την εφαρμογή πρέπει να καθαρίζεται ο χώρος από τις διάφορες τροφές των τρωκτικών.
Οι θέσεις δόλωσης θα πρέπει να είναι προφυλαγμένες και μη προσιτές από ανθρώπους,κατοικίδια ζώα και πτηνά. Επίσης οι θέσεις δόλωσης θα πρέπει να είναι προστατευμένες από τη βροχή και να διασφαλίζεται ότι τα δολώματα δεν θα παρασυρθούν από νερό.
Κατά την τοποθέτηση των δολωμάτων θα πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα ώστε να ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος κατάποσης τους από παιδιά ή κατοικίδια ζώα. Όπου είναι εφικτό, τα δολώματα θα πρέπει να ασφαλίζονται με τρόπο ώστε να μην μπορούν να τραβηχτούν προς τα έξω. Στην περίπτωση όπου χρησιμοποιούνται δολωματικοί σταθμοί ασφαλείας (tamper resistant) θα πρέπει να αναφέρουν ευκρινώς επί της συσκευασίας τους ότι περιέχουν δόλωμα, ώστε να μην συγχέονται με άδειους δολωματικούς σταθμούς.
Η δόλωση αρχίζει όταν φανούν τα πρώτα σημάδια από την παρουσία τρωκτικών.
Οι θέσεις δόλωσης πρέπει να αλλάζουν περιοδικά.
Η τοποθέτηση των δολωμάτων γίνεται χωρίς να έρθουν σε επαφή με τα χέρια.
Τα δολώματα πρέπει να επιθεωρούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα (κατά προτίμηση την 4η και 7η ημέρα μετά την πρώτη εφαρμογή και ακολούθως ανά 7 ημέρες) και να αναπληρώνονται μέχρι να σταματήσουν να τρώγονται από τα τρωκτικά.
Θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση αντιπηκτικών δραστικών ουσιών σε μέρη όπου υπάρχουν ενδείξεις ανάπτυξης ανθεκτικότητας των τρωκτικών σε αυτές τις δραστικές ουσίες. Για να ελεγχθεί η εξάπλωση της ανθεκτικότητας, συνίσταται να γίνεται εναλλαγή των δολωμάτων, χρησιμοποιώντας διαφορετικές αντιπηκτικές δραστικές ουσίες κάθε φορά.
Όταν τα δολώματα χρησιμοποιούνται σε δημόσιους χώρους, οι περιοχές στις οποίες έχουν τοποθετηθεί δολώματα θα πρέπει να επισημαίνονται για όλο το χρονικό διάστημα που υπάρχουν δολώματα. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει σχετική ειδοποίηση στην οποία να αναφέρεται ο κίνδυνος πρωτογενούς και δευτερογενούς δηλητηρίασης από αντιπηκτικό τρωκτικοκτόνο, ενώ κατά μήκος των περιοχών τοποθέτησης δολωμάτων θα πρέπει να αναφέρονται και οι πρώτες βοήθειες σε περίπτωση δηλητηρίασης.
Τα δολώματα θα πρέπει να παρέχονται στο χρήστη εντός συσκευασίας. Σε κάθε συσκευασία θα πρέπει να περιέχεται ποσότητα δολώματος που να είναι ικανή να χρησιμοποιηθεί για μια θέση δόλωσης (ποντικιού ή αρουραίου).
Οι δολωματικοί σταθμοί θα πρέπει να τοποθετούνται στα σημεία όπου ζουν, διέρχονται ή τρέφονται τα τρωκτικά και κατά προτίμηση θα πρέπει να είναι στερεωμένοι στο έδαφος.
Η χρήση του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τα όσα αναγράφονται στην ετικέτα του.
Πεδίο εφαρμογής / Στόχος
Τρόποι πληρωμής και αποστολής
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική επιστροφών
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
Ερώτηση σχετικά με το προϊόν
STORM PELLETS ΤΡΩΚΤΙΚΟΚΤΟΝΟ
Αντιπηκτικό τρωκτικοκτόνο ενός γεύματος
Ισχυρό αντιπηκτικό τρωκτικοκτόνο 2ης γενιάς, που χρησιμοποιείται για την καταπολέμηση των ποντικών (Mus musculus) και των αρουραίων (Rattus rattus, R. norvegicus). Τα συμπτώματα δηλητηρίασης των ποντικών εμφανίζονται μέσα σε λίγες ημέρες (3 – 13 ημέρες) από την λήψη του δολώματος.
Δε δημιουργεί «δολωματοφοβία».
Μια τυπική καθυστέρηση μερικών ημερών μεταξύ της κατανάλωσης του Storm? από τα τρωκτικά και της θανάτωσης τους συνεπάγεται ότι δεν αντιλαμβάνονται ποτέ την πηγή τροφής από την οποία έχουν λάβει την απαραίτητη θανατηφόρο δόση.
Ένα μόνο γεύμα σκοτώνει.
Το Storm? είναι εξαιρετικά δραστικό. Τα τρωκτικά (ποντίκια, αρουραίοι, κλπ) που θα το καταναλώσουν, έστω και ως μικρό μέρος της ημερήσιας διατροφής τους (ένα γεύμα) θα πάρουν την απαραίτητη θανατηφόρο δόση. Η δραστικότητα του flocoumafen επιτυγχάνει τον ταχύτερο δυνατό έλεγχο και ελαχιστοποιεί τις ζημιές που προκαλούν τα τρωκτικά.
Πολύ ελκυστικό για τους αρουραίους και τα ποντίκια.
Το Storm? είναι υψηλής ποιότητας τρωκτικοκτόνο, έτοιμο προς χρήση. Διατίθεται σε κύβους 20γρ και 4γρ, σε Pellets και τώρα σε Paste.
Η καλή γεύση του δολώματος και η δραστικότητα του flocoumafen συνεπάγονται ότι τα τρωκτικά καταναλώνουν τη θανατηφόρα δόση του τρωκτικοκτόνου γρήγορα ακόμη και με την παρουσία ενός εύρους άλλων ελκυστικών τροφών που είναι συνήθως διαθέσιμες.
Eξασφαλίζει υψηλή αξιοπιστία στις εφαρμογές.
Η χρήση του Storm? συμβάλλει στην μείωση του αριθμού των δολωμάτων και του χρόνου που απαιτείται για την επίτευξη της καταπολέμησης, με ταυτόχρονη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των εφαρμογών.
Με την προτεινόμενη τεχνική της περιοδικής δόλωσης με Storm?, διάρκειας 21 ημερών, θεωρητικά χρειάζονται 4 εφαρμογές για πλήρη καταπολέμηση των τρωκτικών, εξοικονομώντας σημαντικό χρόνο.
Η χρήση των δολωμάτων προορίζεται για εσωτερικούς χώρους κτιρίων και γύρω από κτίρια αστικών ή αγροτικών περιοχών και σε υπονόμους. Η χρήση σε υπονόμους θα γίνεται μόνο από επαγγελματίες χρήστες.
Πριν την εφαρμογή πρέπει να καθαρίζεται ο χώρος από τις διάφορες τροφές των τρωκτικών.
Οι θέσεις δόλωσης θα πρέπει να είναι προφυλαγμένες και μη προσιτές από ανθρώπους,κατοικίδια ζώα και πτηνά. Επίσης οι θέσεις δόλωσης θα πρέπει να είναι προστατευμένες από τη βροχή και να διασφαλίζεται ότι τα δολώματα δεν θα παρασυρθούν από νερό.
Κατά την τοποθέτηση των δολωμάτων θα πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα ώστε να ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος κατάποσης τους από παιδιά ή κατοικίδια ζώα. Όπου είναι εφικτό, τα δολώματα θα πρέπει να ασφαλίζονται με τρόπο ώστε να μην μπορούν να τραβηχτούν προς τα έξω. Στην περίπτωση όπου χρησιμοποιούνται δολωματικοί σταθμοί ασφαλείας (tamper resistant) θα πρέπει να αναφέρουν ευκρινώς επί της συσκευασίας τους ότι περιέχουν δόλωμα, ώστε να μην συγχέονται με άδειους δολωματικούς σταθμούς.
Η δόλωση αρχίζει όταν φανούν τα πρώτα σημάδια από την παρουσία τρωκτικών.
Οι θέσεις δόλωσης πρέπει να αλλάζουν περιοδικά.
Η τοποθέτηση των δολωμάτων γίνεται χωρίς να έρθουν σε επαφή με τα χέρια.
Τα δολώματα πρέπει να επιθεωρούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα (κατά προτίμηση την 4η και 7η ημέρα μετά την πρώτη εφαρμογή και ακολούθως ανά 7 ημέρες) και να αναπληρώνονται μέχρι να σταματήσουν να τρώγονται από τα τρωκτικά.
Θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση αντιπηκτικών δραστικών ουσιών σε μέρη όπου υπάρχουν ενδείξεις ανάπτυξης ανθεκτικότητας των τρωκτικών σε αυτές τις δραστικές ουσίες. Για να ελεγχθεί η εξάπλωση της ανθεκτικότητας, συνίσταται να γίνεται εναλλαγή των δολωμάτων, χρησιμοποιώντας διαφορετικές αντιπηκτικές δραστικές ουσίες κάθε φορά.
Όταν τα δολώματα χρησιμοποιούνται σε δημόσιους χώρους, οι περιοχές στις οποίες έχουν τοποθετηθεί δολώματα θα πρέπει να επισημαίνονται για όλο το χρονικό διάστημα που υπάρχουν δολώματα. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει σχετική ειδοποίηση στην οποία να αναφέρεται ο κίνδυνος πρωτογενούς και δευτερογενούς δηλητηρίασης από αντιπηκτικό τρωκτικοκτόνο, ενώ κατά μήκος των περιοχών τοποθέτησης δολωμάτων θα πρέπει να αναφέρονται και οι πρώτες βοήθειες σε περίπτωση δηλητηρίασης.
Τα δολώματα θα πρέπει να παρέχονται στο χρήστη εντός συσκευασίας. Σε κάθε συσκευασία θα πρέπει να περιέχεται ποσότητα δολώματος που να είναι ικανή να χρησιμοποιηθεί για μια θέση δόλωσης (ποντικιού ή αρουραίου).
Οι δολωματικοί σταθμοί θα πρέπει να τοποθετούνται στα σημεία όπου ζουν, διέρχονται ή τρέφονται τα τρωκτικά και κατά προτίμηση θα πρέπει να είναι στερεωμένοι στο έδαφος.
Η χρήση του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τα όσα αναγράφονται στην ετικέτα του.
Πεδίο εφαρμογής / Στόχος
Αρχεία για :1065863
Έχουμε φροντίσει έτσι ώστε να μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους περισσότερους δυνατούς τρόπους:
1 Αντικαταβολή
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία, θα σας αποστείλει το προτιμολόγιο μέσω email και κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης και απάντησης μέσω email ή τηλεφώνου, θα σας αποσταλεί το δέμα στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.
**Η αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες συνολικού βάρους εώς 20kg και κόστους εώς 250€. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ στις παραγγελίες ζώων.
2 Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα
Επιλέγοντας πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, χρεωστικής κάρτας, PAYCENTER, PAYPAL, VIVA, ακολουθείται η εξής διαδικασία:
Ο πελάτης μεταφέρεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης με κρυπτογράφηση στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του.
Η κάρτα χρεώνεται με το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει, των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και σε κανένα στάδιό της δεν γνωστοποιούνται σε εμάς ή οποιονδήποτε τρίτο (πλην της τράπεζας που είναι εξουσιοδοτημένη να επεξεργάζεται τις online συναλλαγές της), τα στοιχεία της κάρτας σας.
Πληρωμή μέσω VIVA.
Μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση ποσού για την παραγγελία σας, μέσω VIVA από τον παρακάτω σύνδεσμο
https://pay.vivawallet.com/pet-samolisgr
3 Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Aν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΕΘΝΙΚΗ: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 20501385767 |
IBANK: GR3601102050000020501385767 | |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: | |
IBAN: GR4101714330006433161976151 | |
ALPHA: | |
IBANK: GR8801407880788002330004477 | |
EUROBANK: | ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0330.12.0201204512 |
IBANK: GR0302603300000120201204512 | |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: | |
IBANK: GR6508700030000300003398475 |
Σε όλους τους λογαριασμούς το όνομα του δικαιούχου είναι
ΑΦΟΙ ΣΑΜΟΛΗ Ε.Ε.
Πολιτική Επιστροφών
Το petsamolis.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση όπου αποστάλθηκαν από το petsamolis.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές.
- Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Διεύθυνση: Μενελάου Παρλαμά 56, Ηράκλειο Κρήτης (Γιόφυρος) Τηλέφωνο: 2818 101036Email: info@petsamolis.gr |
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: ΕΛΛΗΝΙΚO ΤΑΧΥΔΡΟΜΕIΟ ⇨ ΕΛΤΑ ΓΑΖΙΟΥ 71414.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Τράπεζα Πειραιώς/Alpha Bank/Εθνική/Eurobank/Παγκρήτια Συνεταιριστική και ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα και καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των προαναφερομένων. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Λόγω του ανθρώπινου παράγοντα στο δυναμικό της εταιρείας μας, υπάρχει μικρή πιθανότητα λάθους στην διεκπεραίωση παραγγελιών με αποτέλεσμα να αποσταλεί εσφαλμένα ληγμένο προϊόν.Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος αλλά μόνο επιστροφή χρημάτων, ακολουθείται η ίδια διαδικασία:
1) Επιστροφή ληγμένου προϊόντος με χρέωση παραλήπτη.
2) Επιστροφή χρημάτων σε αριθμό IBAN της επιλογής σας μόλις παραλάβουμε το ληγμένο προϊόν.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (petsamolis@gmail.com) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προϋποθέσεις επιστροφής :
- το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθει
- η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν